tisdag, november 14, 2006

Snowman, snowman

Skrev nationellt prov i Svenska B hela förmiddagen idag. Jag satt kvar sist. Det var nästan lite mysigt, det var bara jag och läraren som vaktade. Jag skrev om fankulturen. Intressant ämne om jag får säga det själv. Jag trode inte att det skulle kännas så bra, för jag var jättetrött och superstressad i morse. Är fortfarande trött, blir nog säng tidigt ikväll. Men stressen är borta.

Körde mörkerkörning också.. Eller det var inte planerad mörkerkörning. Det blev så automatiskt eftersom jag hade så sen körtid. Nästa vecka är det dags för terori, men det är nog inga större problem.

Har hittat julgardintyg. :) Rött med snögubbar.

Elsa och jag sitter som vanligt och kollar på Mom Show. Idag pratar Dr Dave om graviditet och alkohol. Det är tydligen lättre att bli gravid dagen efter man druckit. Lustigt.

Har skrivit veckomatsedel. Det är bra, så att man slipper beslutsångest. Då är det bara resten kvar liksom.


Bäst: Tyget med snögubbar på och stearinljus
Sämst: Trötthet och kallten

Inga kommentarer: