torsdag, augusti 26, 2010

I fold, Maia, I fold.

Jag är tillbaka på brottsplatsen, men det är mycket att pilla med samtidigt som plånboken blivit en smula tunnare. För första gången på många år har jag ett skrivbord. Eller jag har ett någonstans men det räknas inte för det sitter jag väl vid cirkus 6 gånger om året.

102 lektionsplaneringar och löspapper och kompendier från två års studier sorterades igår. Jag är inte så ordningsam som jag kan verka. Nu är det nästan ordning i alla fall. Idag har jag varit runt på möte, lunchat och letat/skaffat en del litteratur också (med ett kort avbrott när Linköpings blodbad fick för sig att vistas i mina byxor och runt min lilltå) så nu är jag på gång. Ska bara borra lite, installera en router, dammsuga och slänga alla papper som jag sorterade bort igår så är jag än mer tillfredsställd. Ikväll blir det L word, te och grönsaker med dipp.


I fold - Hello Saferide

Inga kommentarer: