tisdag, juli 20, 2010

You said I must eat so many lemons 'cause I am so bitter

Nu har jag satt mig här för att avge ett livstecken. Bristen på sådana beror mest på att jag jobbar, jobbar och jobbar och när jag inte gör det så gör jag annat. Inte så mycket datortid alltså. Det händer inte så mycket spännande eller roligt heller. Igår var jag i och för sig och tittade på djuren i djurparken. Det är dubbla känslor; de borde få leva fritt och inte vara underhållning och kommersiella dragplåster samtidigt som jag vet att många utav arterna är säkrare där eftersom de är så pass hotade i det fria. Tog lite fina bilder i alla fall.


Jag saknar mitt andra liv, men det kan vara bra att ta en paus också. Macke Mus skulle komma i helgen, men nu kan han inte det. Det är som det är, men jag hade behövt honom.


Foundations - Kate Nash

Inga kommentarer: