lördag, oktober 03, 2009

kom & var min vän för en sekund

God dag.

Så är jag tillbaka. Det var nog inte svinis. Det utvecklade sig så småningom till en luftvägsinfektion som fortfarande inte är helt bra. Så jag hostar på, men jag kommer att överleva. Huvudsaken är att febern är borta och att jag ändå blir bättre med tiden. Nog om det.

Igår satt jag på en buss i drygt fem timmar för att ta en kort weekend hemma hos mamma och pappa. Tar turen tillbaka imorgon då Elsa är kvar i Studentstaden. Det är i alla fall skönt att åka hit och bli lite bortskämd och avslappnad. Lite foton har jag stulit också; publicerar ett i anslutning till den här bloggen. Huvudsyftet var att finna rätt bilder till fotoalmanckorna och fotoagendorna som jag tänker beställa i veckan som kommer. Planen är att ha äldre bilder på mig i fotoalmanackan. Jag är uppskattningsvis mellan 9 månader och 19 år på bilderna. I agendan kommer det inte bara vara bilder på mig utan även på nära och kära och de flesta bilderna är från i år. Det blir bra; lite dyrt, men värt.

Var för någon timme på jakt efter Ahlgrens rosa rattar (väldigt fyndigt), men de verkar ha tagit slut här den här helgen så jag får ta det när jag kommer hem till mig igen. Inte bara för att jag tycker om tuttar utan även för att det är mitt favvoköpegodis. Så det blir flera flugor i smällen, perfekt.


Ett tips om hur man lyxar till frukostflingorna.




Ett sällsynt exemplar - Lars Winnerbäck

1 kommentar:

Lilla mamma sa...

Om du hade tittat i hanskfacket på bilen hade du hittat en påse där. Köpt för att muta din pappa med när han blir kinkig på längre bilturer.