onsdag, oktober 07, 2009

I'm not your world to blame


Hmm. Är lite drogad av nagellack. Det var nämligen så att jag tröstshoppade (eller kanske höstshoppade, var inte så ledsen egentligen) ett par nya på eftermiddagen. Det kan jag vara värd. De är fina och trots lite illamående och magont av de starka ångorna så känner jag mig lite finare. Hittade en klänning också som jag ska ha på mig imorgon kväll när jag ska på spelochvinkväll hos min spelochvinvän. Bokade klipptid gjorde jag också. Så det är väl hög tid att sätta igång och leta lämpliga frisyrer. Egentligen vet jag vad jag vill ha, men jag är lite rädd för att inte kunna förmedla min idé så jag måste hitta en bra bild att slänga fram.

Flugan bor fortfarande här. Jag är hel enkelt inte så skicklig på att göra mig av med den. Maja erbjöd sig både i går och i dag men gjorde aldrig slag i saken. Så jag får väl fortsätta hoppas på att den ska vantrivas och flytta över till grannen.


It's not me - Anna Ternheim

Inga kommentarer: