onsdag, november 15, 2006

Livslust, blodstörst

Har bakat nu :) Det luktar gott.. Jättegott! Vi får hoppas att det smakar gott också. Vore ju tråkigt annars. Då får jag väl slänga, och baka nytt. Svårare än så är det inte, men tid är pengar...eller hur var det?

Blir ingen teater ikväll. Ulla Björk sa att det var genrep idag. Det stämde inte. Det är premiär idag. Så då kan jag lika gärna se den nästa vecka. Så det blir väl jag, Elsa och vår vän teven som vanligt då. Men hemmakvällar är rätt mysiga om man är på rätt humör. Idag har jag nog rätt humör, så passande.

Var på Gyllen och drack te med Tobbe efter skolan. Det kändes jättebra. Vi satt där och kände att livet blev lite bättre och bättre dag för dag. En känsla av lycka flög genom oss. Det var lite tråkig att jag var tvungen att gå. Men det kommer fler tillfällen, det tror jag säkert.

Annars måste jag säga att Sarah är en bättre tjej än vad hon först gav sken av. Det är kul med lite positiva överraskningar.


Bäst: En känsla av lycka på Gyllens café
Sämst: Mitt trötta illamående som aldrig verkar ge upp

Inga kommentarer: