onsdag, november 22, 2006

En egen värld

De senaste dagarna har jag varit dålig på att ta mig för att skriva något här. Kanske för att jag proriterat det andra skrivandet. Eller så beror det på att jag inte riktigt känner igen mig själv. Antagligen är det jag, på riktigt, som visar sig nu. Bara att jag har svårt att fatta det. Men jag ska göra mitt bästa för att lära känna den här nya personen och försöka tycka om henne.

Ska till Stockholm den 2 december. Det kan bli bra.

Idag behöver jag verkligen städa. Har börjat så smått. Har väldigt dåligt samvete över att jag inte fick mer gjort igår. Men jag var rätt chockad och hjärnbefriad. Så jag får väl skylla ifrån mig som vanligt.

Är nervös för vad som händer... Nagelbitarkänsla.


Bäst: Sy och Ulrikorna
Sämst: Nervositet och personlighetsförvirring

Inga kommentarer: